Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W związku z intensywnym rozwojem, firma otwiera nowe biuro w Krakowie. Będą tu zlokalizowane zespoły back office oraz call center. "Nasz polski oddział daje pracownikom możliwość bezpośredniej współpracy z osobami poszukującymi wakacji w przystępnych cenach; nie jesteśmy natomiast firmą outsourcingowa, ani centrum usług wspólnych" - informuje Justyna Łyko-Kowalska General Manager Poland.
Do końca 2015 roku firma planuje zatrudnić ok. 200 pracowników. Pracę znajdą w niej zarówno osoby z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i te, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. "Poszukujemy osób z biegłą znajomością języka angielskiego, które będą wspierać naszych klientów w organizacji podróży oraz dokonywaniu rezerwacji" - informuje Roger Parks Group HR Director. Pracownicy krakowskiego centrum będą również odpowiedzialni za administrowanie bazą hotelową i zarządzanie kontraktami. W przyszłości, firma planuje także utworzyć w Krakowie dział sprzedaży, marketingu oraz księgowości.
Swoim pracownikom Lowcosttravelgroup oferuje umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów, a także możliwość rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji poprzez promowanie awansów wewnętrznych.
Firma będzie miała swoją siedzibę w położonym w centrum miasta nowoczesnym biurowcu K1, zwanym przez krakowian "Błękitkiem". "Lokalizację na nasze krakowskie biuro wybraliśmy po starannym namyśle, tak aby zapewnić naszym pracownikom wysoki komfort pracy oraz dogodny dojazd z różnych dzielnic Krakowa" - dodaje Justyna Łyko-Kowalska.
Firma Lowcosttravelgroup została założona w 2004 roku w Wielkiej Brytanii. Aktualnie posiada swoje biura w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a jej roczna sprzedaż sięga 700 milionów EUR. Firma prowadzi dwa serwisy internetowe lowcostholidays.com oraz lowcostbeds.com. Pierwszy z nich umożliwia klientom na całym świecie rezerwowanie wakacji w przystępnych cenach, a drugi skierowany jest do kanału B2B, oferując biurom podróży dostęp do bazy noclegowej 250 000 hoteli.
KONTAKT:
Justyna Łyko-Kowalska
General Manager Poland
tel. kom. +48 607 457 303
e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com
-
Justyna Wolska
Recruitment Manager
tel. kom. +48 506 142 339
e-mail: justyna.wolska@lowcosttravelgroup.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.01.2015, 10:07 |
Źródło informacji | Lowcosttravelgroup Ltd |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT