Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Monitoring, który zapobiega stratom
Super Monitoring to usługa subskrypcyjna, która pozwala na bieżąco kontrolować stan serwisów internetowych, identyfikując zarówno całkowite awarie, jak i drobniejsze usterki.
O wykrytych problemach użytkownicy informowani są za pośrednictwem e-maili, SMS-ów oraz automatycznych połączeń telefonicznych. Dzięki temu firmy mogą błyskawicznie reagować na nieprawidłowości, minimalizując ryzyko strat finansowych i wizerunkowych.
Zakres monitoringu obejmuje m.in.:
- dostępność serwisów,
- integralność i zawartość treści,
- czas ładowania stron,
- wskaźniki Core Web Vitals,
- poprawność realizacji procesów użytkownika (np. ścieżki zakupowe),
- terminy ważności domen i certyfikatów SSL,
- obecność witryn na listach złośliwego oprogramowania (blacklistach),
- zmiany w treści.
Użytkownicy mają również możliwość udostępniania statusu swoich serwisów poprzez publiczne strony statusów oraz integracji monitoringu z innymi systemami za pomocą Webhooków i API.
Zaufanie klientów z Polski i świata
Z rozwiązań Super Monitoring korzystają głównie sklepy internetowe, aplikacje webowe oraz komercyjne portale informacyjne.
W gronie klientów znajdują się zarówno polskie firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Na liście użytkowników widnieją takie marki jak PGE Narodowy, Totalizator Sportowy, HP, Nestle, T-Mobile czy Kaspersky Lab.
Obecnie platforma obsługuje klientów z ponad 30 krajów.
Od agencji interaktywnej do globalnej platformy
Historia Super Monitoring sięga 2008 roku, kiedy to warszawska agencja interaktywna SITEIMPULSE stworzyła usługę siteMONITOR do wewnętrznego użytku oraz monitorowania stron klientów.
W lutym 2010 roku narodziła się jej rozwinięta wersja - aplikacja SaaS pod nazwą Website-Monitoring, skierowana na rynek globalny. Niedługo później pojawiła się także polska wersja usługi, zastępując pierwotnego siteMONITORa.
W 2013 roku platforma przeszła rebranding i zyskała obecną nazwę - Super Monitoring. Charakterystyczna, komiksowa stylistyka oraz motyw superbohaterów wyróżniły markę na tle konkurencji.
W kolejnych latach narzędzie stale ewoluowało, wzbogacając się o nowe funkcje oraz wersje językowe - w 2018 roku do polskiej i angielskiej dołączyły hiszpańska i niemiecka.
Specyfika rynku polskiego i globalnego
Wejście na globalny rynek monitoringu stron internetowych wiązało się z koniecznością sprostania silnej konkurencji. Na rynkach zachodnich świadomość potrzeby monitorowania serwisów była już wysoka, podczas gdy w Polsce usługa wymagała intensywnej edukacji klientów. Również podejście do komunikacji B2B było odmienne - humorystyczna, komiksowa estetyka Super Monitoring w Polsce początkowo budziła dystans, podczas gdy na Zachodzie była pozytywnie odbierana.
Obecnie globalny rynek monitoringu stron jest wyjątkowo dynamiczny - działa na nim ponad 200 dostawców, a liczba firm, które z niego zniknęły, przekracza już 300. Super Monitoring nie tylko utrzymał się w tym wymagającym środowisku, ale stale zdobywa nowych klientów, łącząc rozbudowane funkcje z prostotą obsługi oraz atrakcyjnym cennikiem.
15 lat doświadczenia zakodowanego w aplikacji
Dzięki piętnastoletniemu doświadczeniu zespół Super Monitoring wypracował unikalną wiedzę na temat specyfiki działania serwisów internetowych i nietypowych sytuacji, jakie mogą wystąpić. Ta ekspercka wiedza stała się integralną częścią aplikacji, zapewniając użytkownikom najwyższą jakość monitoringu.
Więcej informacji: https://www.supermonitoring.pl/
Źródło informacji: SITEIMPULSE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.02.2025, 16:08 |
Źródło informacji | SITEIMPULSE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Prawo.pl: planowane jest rozszerzenie katalogu umów zawieranych elektronicznie PAP
Nowa wersja projektu o eUmowach zakłada, że za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (sms, e-maila) każda firma, a nie jak dotychczas licząca do 9 osób, będzie mogła zawierać więcej rodzajów umów, nie tylko umowy o pracę czy umowy zlecenia, ale też m.in. umowy o zakazie konkurencji, o wolontariacie czy umowy o współodpowiedzialności materialnej - podaje Prawo.pl.- 08.08.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lody na celowniku IJHARS. W kubeczku, w wafelku lub na patyku - sprawdzono, co kryje się w mrożonych pysznościach
Znakowanie lodów trochę kuleje i to zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju informacji o lodach, umieszczanych na etykietach oraz udostępnianych klientom w czasie zakupu.- 08.08.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: IJHARS
-
Image
Tredence powołuje Shriharshę Imprapura na stanowisko Chief Business Officer na region Wielkiej Brytanii i Europy
- 08.08.2025, 11:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ