Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Składająca się z 81 osób grupa polskich strażaków, była jedną z najliczniejszych, które przybyły na ratunek Nepalczykom poszkodowanym w trzęsieniu ziemi 25 kwietnia 2015 roku. Polscy ratownicy przez kilka dni przeszukiwali ruiny i gruzowiska w nadziei, że odnajdą żywych ludzi. Ich pracę udokumentował Rafał Stańczyk wraz z ekipą filmową TVP Info, co było punktem wyjścia do stworzenia dokumentu "Polscy ratownicy w Nepalu".
"Discovery zawsze starało się pokazywać ludzi z pasją, których postawy mogą inspirować innych do działania. Dlatego też tak bardzo zainteresowała nas historia polskiej grupy poszukiwawczo-ratowniczej, która nie zważając na niebezpieczeństwo, wyruszyła z Polski, aby nieść bezinteresowną pomoc ofiarom kataklizmu po drugiej stronie świata. Cieszę się, że zjednoczyliśmy nasze siły z TVP, aby bliżej pokazać wkład polskich ratowników w pomoc poszkodowanym Nepalczykom" - podkreśla Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.
"Nasi reporterzy relacjonują najważniejsze zdarzenia z całego świata. Dzięki zaangażowaniu ekip filmowych TVP Polacy mieli okazję śledzić zarówno niedawne wydarzenia w Nepalu, jak i ogrom tragedii, która kilka lat temu dosięgnęła Haiti. Misją TVP jest zapewnienie polskim widzom dostępu do ważnych, bieżących informacji, a współpraca z Discovery pozwala dotrzeć do jeszcze szerszego grona widzów. Dokument 'Polscy ratownicy w Nepalu' to wzruszający film, który powinien obejrzeć każdy, by wiedzieć i nie zapomnieć zarówno o samym zdarzeniu, jak i zaangażowaniu polskich strażaków w pomoc na miejscu tragedii" - mówi Tomasz Sandak, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
Dokument stworzony we współpracy z TVP nie będzie jedynym programem Discovery, poświęconym skutkom trzęsienia ziemi w Nepalu. Tydzień później, o tej samej porze widzowie Discovery Channel zobaczą również film dokumentalny pt. "Trzęsienie ziemi w Nepalu", ukazujący katastrofę z perspektywy międzynarodowej.
Kontakt dla mediów:
Współpraca Discovery i TVP - "Polscy ratownicy w Nepalu"
Agnieszka Jurkiewicz
Corporate Communications Manager CEN
Discovery Networks
tel. +48 784 512 949
e-mail: agnieszka_jurkiewicz@discovery.com
-
Marta Hopfer
Consumer Marketing & PR Manager CEN
Discovery Networks
tel. +48 728 813 512
e-mail: marta_hopfer@discovery.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.05.2015, 16:04 |
Źródło informacji | Discovery Networks CEEMEA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.