Newsletter

Zdrowie i styl życia

Follow me to be Healthy with Europe: wyzwanie #400gChallenge właśnie kończy rok

01.07.2020, 10:50aktualizacja: 01.07.2020, 10:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Kampania Follow me to be Healthy with Europe skończyła swój pierwszy rok, osiągając ponad 32 miliony wyświetleń w mediach społecznościowych; - Kampania, finansowana przez Freshfel Europe, Aprifel i Komisję Europejską, ma na celu zwiększenie spożycia owoców i warzyw wśród Europejczyków w wieku od 18 do 30 lat; - Współpraca z influencerami oraz comiesięczne wyzwania zachęciły młodych Europejczyków do dzielenia się wskazówkami dotyczącymi łatwego włączenia owoców i warzyw do ich codziennej diety.

BRUKSELA, 2 lipca 2020 r. Kampania „Follow me to be Healthy with Europe" kończy dzisiaj rok. Celem tej kampanii, zainicjowanej przez Freshfel Europe, Aprifel oraz Komisję Europejską, jest zachęcenie młodych Europejczyków do zwiększenia spożycia owoców i warzyw do minimum 400 g dziennie, aby poprawić i ostatecznie zmienić nawyki żywieniowe millenialsów.

Ta ogólnoeuropejska kampania, która jest inicjatywą skupioną na kanałach cyfrowych, wygenerowała w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy ponad 32 miliony wyświetleń w mediach społecznościowych. Dzięki współpracy z influencerami w mediach społecznościowych, takimi jak lifemanagerka, kampania pokazała, że dieta bogata w owoce i warzywa jest nie tylko zdrowa, ale także łatwa do wprowadzenia i dająca wiele radości z eksperymentowania.

Za pomocą hashtagu #400gChallenge obserwującym rzucane jest „wyzywanie" włączenia większej ilości owoców i warzyw do ich codziennej diety. Wyzwania te są promowane przez comiesięczne infografiki, porady i filmy wideo, które pokazują korzyści zdrowotne płynące ze spożywania owoców i warzyw w angażującym i przystępnym formacie, na wszystkich sześciu kanałach kampanii w mediach społecznościowych. „Stworzenie kampanii skupionej na kanałach cyfrowych było naturalnym wyborem - nasza grupa docelowa spędza średnio ponad jedną trzecią dnia w sieci - wyjaśnił Philippe Binard, delegat generalny Freshfel Europe.

Uzupełnieniem internetowej strony kampanii, która potrwa do końca 2021 roku, jest obecność na różnych wydarzeniach. Podczas imprezy inauguracyjnej festiwalu Eurockeennes w Belfort w lipcu 2019 roku uczestnikom festiwalu rozdano 1 tonę świeżych owoców i warzyw. Odwiedzający stoisko kampanii mogli również porozmawiać z dietetykiem o znaczeniu spożywania owoców i warzyw. „Z rozmów z odwiedzającymi nasze stoisko wynikało jasno, że wielu młodych ludzi nie zdawało sobie sprawy z szerokiej gamy korzyści zdrowotnych płynących z diety bogatej w owoce i warzywa” - powiedziała Mathilde Flechard, europejski kierownik projektu w Aprifel.

Jeden na pięciu dorosłych w Europie cierpi na otyłość i przewiduje się, że do roku 2030 ponad 50% populacji europejskiej będzie cierpieć z powodu tego schorzenia. Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) „owoce i warzywa są ważnymi składnikami zdrowej diety"[1]. W związku z tym WHO zaleca spożywanie co najmniej 400 g owoców i warzyw dziennie. Jednak poziom spożycia owoców i warzyw w większości państw członkowskich UE pozostaje znacznie poniżej tego celu, a jedynie 14% ludności Europy spełnia to zalecenie.

Niskie spożycie owoców i warzyw jest szczególnie zauważalne wśród osób w wieku 18-30 lat. Właśnie z tego powodu ta paneuropejska kampania informacyjna koncentruje się na tej konkretnej grupie docelowej.

Tutaj można pobrać cyfrowy zestaw materiałów prasowych kampanii w języku polskim: Pakiet cyfrowych materiałów prasowych 2020.

[1] https://www.who.int/dietphysicalactivity/fruit/en/

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1198670/FMTBH_with_Europe_Logo.jpg

Źródło: Follow me to be Healthy with Europe campaign

KONTAKT:

Mathilde Bouvier

APCO Worldwide

e-mail: 400gChallenge@apcoworldwide.com

tel. +32(0)473.680.107

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.07.2020, 10:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii