Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PARSIPPANY, New Jersey, 19 września 2023 r. /PRNewswire/ - Ascensia Diabetes Care, międzynarodowa firma oferująca produkty dla osób z cukrzycą, właściciel systemu monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR® i wyłączny dystrybutor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM) Eversense®, czeka na zgłoszenia osób chętnych do udziału w popularnym konkursie plastycznym i fotograficznym w ramach wsparcia obchodów Światowego Dnia Cukrzycy 2023. Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest cukrzyca w prawdziwym życiu, a jego celem jest uchwycenie rzeczywistych wyzwań, sukcesów i codzienności osób żyjących z cukrzycą.
Jedna na dziesięć osób zmaga się z cukrzycą, przy czym szacuje się, że w 2045 roku 783 milionów pacjentów zapadnie na tę chorobę [1]. Oznacza to, że podnoszenie świadomości na temat cukrzycy i codziennego życia diabetyków jeszcze nigdy nie było tak istotne. Konkurs „Tak wygląda cukrzyca. Takie jest prawdziwe życie” (This is diabetes. This is real') ukierunkowany jest na zgromadzenie kolekcji prac plastycznych i fotograficznych przesłanych przez uczestników z całego świata, opowiadających osobistą historię na temat ich życia z cukrzycą.
Ilustracje, fotografie i prace w formie cyfrowej można przesyłać za pośrednictwem strony www.thisisdiabetes.com do 31 października, a zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w Światowym Dniu Cukrzycy, będącym globalną inicjatywą Międzynarodowej Federacji Diabetologicznej (IDF - International Diabetes Federation), który odbywa się każdego roku 14 listopada.
Rob Schumm, dyrektor generalny Ascensia Diabetes Care, skomentował: „Światowy Dzień cukrzycy jest dla firmy Ascensia ważną datą i z dumą wspieramy IDF w realizacji tej inicjatywy już ósmy rok z rzędu”.
„Nasz konkurs plastyczny i fotograficzny organizujemy już po raz trzeci i nie mogę już doczekać się wszystkich zgłoszonych prac - dodał. - Każdego roku jestem pełen podziwu dla przesyłanych dzieł sztuki i poruszających historii stojących za każdą pracą. W ramach tegorocznej edycji konkursu zatytułowanej >>Tak wygląda cukrzyca. Takie jest prawdziwe życie<<, zachęcamy ludzi w każdym wieku i o różnorodnych umiejętnościach do zgłoszenia pracy, która opowie o tym, co oznacza dla nich cukrzyca w prawdziwym życiu. Niezależnie, od tego czy stworzycie rysunek, obraz, czy fotografię, chcemy, abyście uchwycili cukrzycę bez żadnych filtrów, od codziennych zmagań po momenty, które napawają was dumą. Bądźmy kreatywni i pokażmy światu cukrzycę w życiu codziennym”.
Zwycięzcy otrzymają okazję do przekazania kwoty 6 000 €, 3 000 € i 1 000 € odpowiednio za zdobycie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca na wybraną przez nich organizację charytatywną działającą na rzecz diabetyków. Jury konkursowe, w którym zasiądą członkowie internetowych społeczności diabetologicznych, profesjonalni artyści, pracownicy firmy Ascensia i ambasador marki Eversense, będzie poszukiwało kreatywności, opowiedzianej historii i powiązań z tegorocznym tematem przewodnim.
Organizatorzy oczekują, że tegoroczny konkurs powtórzy sukces kampanii „Tak wygląda cukrzyca” z 2021 i 2022 roku. W ubiegłym roku Ascensia otrzymała ponad 350 zgłoszeń z całego świata i przekazała 10 000 € na wskazane przez laureatów organizacje z 4 kontynentów. Inspiracji można szukać w zwycięskich pracach z lat ubiegłych znajdujących się na stronie Ascensia i na stronach kampanii 2021 tutaj oraz kampanii 2022 tutaj.
Ascensia Diabetes Care jest podmiotem zależnym PHC Holdings Corporation (TSE: 6523).
[1] Według danych z publikacji IDF Diabetes Atlas 10th edition [Atlas cukrzycy IDF. Wydanie dziesiąte] z 2021 roku
Materiał filmowy - https://mma.prnewswire.com/media/2212409/Ascensia_global_competition.mp4
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2212408/Ascensia_This_is_Diabetes.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/749389/Ascensia_Diabetes_Care_Logo.jpg
Źródło: Ascensia Diabetes Care
KONTAKT:
Timothy Stamper
tel. +447779436698
e-mail: tim.stamper@fticonsulting.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.09.2023, 08:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rzecznik Praw Pacjenta i lekarze łączą siły w walce z szarlatanerią medyczną PAP
- 17.04.2025, 11:18
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ekspert: potrzebny szerszy dostęp do nowoczesnych terapii dla pacjentów chorych na hemofilię PAP
17 kwietnia od 36 lat obchodzony jest na całym świecie jako Dzień Chorych na Hemofilię. Na tę nieuleczalną chorobę genetyczną chorują przede wszystkim mężczyźni. Jej głównym objawem jest krwawienie, które może pojawić się w każdym miejscu ciała. „Sukcesywnie, ale wciąż zbyt wolno, chorzy na hemofilię uzyskują dostęp do nowoczesnych terapii” - mówi prof. Maria Podolak-Dawidziak, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu.- 17.04.2025, 10:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Już ponad 20 tysięcy Polaków czeka na objęcie ich opieką długoterminową PAP
Polacy są najszybciej starzejącym się społeczeństwem Europy, jednak nasz system ochrony zdrowia w najbardziej newralgicznym z perspektywy demografii obszarze, jakim jest opieka długoterminowa, znajduje się „w głębokim kryzysie” - alarmują eksperci. Wynika on ich zdaniem z szeregu czynników: braków kadrowych, niskich wynagrodzeń pielęgniarek i opiekunów medycznych, braku dialogu kolejnych rządów ze środowiskiem lekarzy oraz pacjentów.- 16.04.2025, 14:34
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ