Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PARSIPPANY, New Jersey, 19 września 2023 r. /PRNewswire/ - Ascensia Diabetes Care, międzynarodowa firma oferująca produkty dla osób z cukrzycą, właściciel systemu monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR® i wyłączny dystrybutor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM) Eversense®, czeka na zgłoszenia osób chętnych do udziału w popularnym konkursie plastycznym i fotograficznym w ramach wsparcia obchodów Światowego Dnia Cukrzycy 2023. Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest cukrzyca w prawdziwym życiu, a jego celem jest uchwycenie rzeczywistych wyzwań, sukcesów i codzienności osób żyjących z cukrzycą.
Jedna na dziesięć osób zmaga się z cukrzycą, przy czym szacuje się, że w 2045 roku 783 milionów pacjentów zapadnie na tę chorobę [1]. Oznacza to, że podnoszenie świadomości na temat cukrzycy i codziennego życia diabetyków jeszcze nigdy nie było tak istotne. Konkurs „Tak wygląda cukrzyca. Takie jest prawdziwe życie” (This is diabetes. This is real') ukierunkowany jest na zgromadzenie kolekcji prac plastycznych i fotograficznych przesłanych przez uczestników z całego świata, opowiadających osobistą historię na temat ich życia z cukrzycą.
Ilustracje, fotografie i prace w formie cyfrowej można przesyłać za pośrednictwem strony www.thisisdiabetes.com do 31 października, a zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w Światowym Dniu Cukrzycy, będącym globalną inicjatywą Międzynarodowej Federacji Diabetologicznej (IDF - International Diabetes Federation), który odbywa się każdego roku 14 listopada.
Rob Schumm, dyrektor generalny Ascensia Diabetes Care, skomentował: „Światowy Dzień cukrzycy jest dla firmy Ascensia ważną datą i z dumą wspieramy IDF w realizacji tej inicjatywy już ósmy rok z rzędu”.
„Nasz konkurs plastyczny i fotograficzny organizujemy już po raz trzeci i nie mogę już doczekać się wszystkich zgłoszonych prac - dodał. - Każdego roku jestem pełen podziwu dla przesyłanych dzieł sztuki i poruszających historii stojących za każdą pracą. W ramach tegorocznej edycji konkursu zatytułowanej >>Tak wygląda cukrzyca. Takie jest prawdziwe życie<<, zachęcamy ludzi w każdym wieku i o różnorodnych umiejętnościach do zgłoszenia pracy, która opowie o tym, co oznacza dla nich cukrzyca w prawdziwym życiu. Niezależnie, od tego czy stworzycie rysunek, obraz, czy fotografię, chcemy, abyście uchwycili cukrzycę bez żadnych filtrów, od codziennych zmagań po momenty, które napawają was dumą. Bądźmy kreatywni i pokażmy światu cukrzycę w życiu codziennym”.
Zwycięzcy otrzymają okazję do przekazania kwoty 6 000 €, 3 000 € i 1 000 € odpowiednio za zdobycie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca na wybraną przez nich organizację charytatywną działającą na rzecz diabetyków. Jury konkursowe, w którym zasiądą członkowie internetowych społeczności diabetologicznych, profesjonalni artyści, pracownicy firmy Ascensia i ambasador marki Eversense, będzie poszukiwało kreatywności, opowiedzianej historii i powiązań z tegorocznym tematem przewodnim.
Organizatorzy oczekują, że tegoroczny konkurs powtórzy sukces kampanii „Tak wygląda cukrzyca” z 2021 i 2022 roku. W ubiegłym roku Ascensia otrzymała ponad 350 zgłoszeń z całego świata i przekazała 10 000 € na wskazane przez laureatów organizacje z 4 kontynentów. Inspiracji można szukać w zwycięskich pracach z lat ubiegłych znajdujących się na stronie Ascensia i na stronach kampanii 2021 tutaj oraz kampanii 2022 tutaj.
Ascensia Diabetes Care jest podmiotem zależnym PHC Holdings Corporation (TSE: 6523).
[1] Według danych z publikacji IDF Diabetes Atlas 10th edition [Atlas cukrzycy IDF. Wydanie dziesiąte] z 2021 roku
Materiał filmowy - https://mma.prnewswire.com/media/2212409/Ascensia_global_competition.mp4
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2212408/Ascensia_This_is_Diabetes.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/749389/Ascensia_Diabetes_Care_Logo.jpg
Źródło: Ascensia Diabetes Care
KONTAKT:
Timothy Stamper
tel. +447779436698
e-mail: tim.stamper@fticonsulting.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.09.2023, 08:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Światowy Dzień Rzucania Palenia: młodzież ma zbyt łatwy dostęp do produktów nikotynowych PAP
- 22.11.2024, 15:06
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU