Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Idea zrównoważonego budownictwa i rozwoju jest wpisana w strategię firmy. Selena od lat wprowadza na rynek innowacyjne i energooszczędne rozwiązania, m.in. wysokorefleksyjną i hydroizolacyjną powłokę COOL-R® oraz pianokleje zmniejszające zużycie wody i prądu. W styczniu br. Grupa dołączyła do Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego PLGBC (Polish Green Building Council). Od zeszłego roku grono ekspertów Grupy Selena wraz z wewnętrznym działem R&D oraz instalatorami okien pracowało nad nowym standardem uszczelniania i izolacji okien WINS. To kolejny krok Seleny wpisujący się w szeroką strategię przeciwdziałania zmianom klimatycznym, jednocześnie to innowacyjna odpowiedź na współczesne potrzeby branży budowlanej.
„Opracowany w zeszłym roku Standard WINS Seleny to pierwszy tego typu dokument normatywny i edukacyjny, definiujący standardy uszczelniania stolarki otworowej. Wraz ze standardem przygotowaliśmy także kompletny 3-warstwowy system produktów do uszczelniania okien Tytan WINS. Te rozwiązania zapobiegają utracie energii w budynku mieszkalnym nawet do 30%, dzięki czemu redukują emisję gazów cieplarnianych do atmosfery - mówi prezes zarządu Grupy Selena, Krzysztof Domarecki. - Wdrażając na rynek nowy standard Seleny chcemy edukować konsumentów i branżę, dzieląc się innowacyjnymi rozwiązaniami - dlatego organizujemy panel dyskusyjny o tym, jak osiągnąć dekarbonizację budownictwa do 2050 roku”.
Debata online „Jak osiągnąć dekarbonizację budownictwa do 2050 roku? Jak poprawić efektywność energetyczną budynków na przykładzie Standardu WINS Seleny” odbędzie się 04.02.2021 r. o godzinie 11:00. Do wydarzenia może dołączyć każdy - klikając w link lub na portalach społecznościowych (Facebook i LinkedIn) Seleny FM.
W debacie wezmą udział: Andrzej Błaszczyk (Oknotest.pl), Alicja Kuczera (PLGBC), Szymon Firląg (Związek Pracodawców - Producentów Materiałów dla Budownictwa), Rafał Schurma (visio) oraz Andrzej Wiszniewski (Narodowa Agencja Poszanowania Energii). Z ramienia Seleny wystąpią Krzysztof Domarecki (prezes Grupy Selena) i Michał Specjalski (dyrektor Dywizji Okna i Drzwi w Grupie Selena), a całość poprowadzi Michał Karbowiak (Concordia Design).
Debata odbędzie się w dwóch panelach:
a) 11:05-11:55 „Jak zmiany klimatyczne i nowe regulacje prawne wpływają na branżę budowlaną?”,
b) 12:00-12:45 „Co oznacza dekarbonizacja budownictwa z perspektywy indywidualnej - klienta, użytkownika, wykonawcy, architekta?”.
Całość debaty będzie transmitowana na kanale Facebook i LinkedIn Seleny oraz za pośrednictwem Vimeo (pod linkiem: https://vimeo.com/504769992). W trakcie całego wydarzenia oglądający transmisję będą mogli zadawać prelegentom pytania za pośrednictwem czatu.
Po debacie o godzinie 14:00 organizatorzy zaplanowali spotkanie online dla przedstawicieli mediów. Konferencja odbędzie się za pośrednictwem platformy ZOOM - chętni do wzięcia udziału proszeni są o kontakt na adres mailowy aturczyniewicz@komunikacjaplus.pl.
Grupa Selena
Selena jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów chemii budowlanej oraz jednym z czterech największych producentów pian montażowych dla budownictwa na świecie. Grupa w swojej ofercie posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne. W skład Grupy wchodzi 35 spółek w 17 krajach. Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii i Kazachstanie. Międzynarodowe doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać - jest to firma innowacyjna, kreująca nowe rozwiązania, dostosowane do rosnących potrzeb użytkowników.
Grupa Selena była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych rankingach. Spółka została wyróżniona m.in.:
· Tytułem „Inwestor bez granic” - wyróżnienie przyznawane przez Europejski Kongres Gospodarczy 2020;
· Godłem „Teraz Polska” za pianoklej TYTAN 60 SEKUND;
· Tytułem „Hidden Champion 2020” w raporcie opracowanym na zlecenie Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (EBOiR);
· Tytułem „Diament Forbesa 2020”;
· Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w kategorii „Trwały Sukces”;
· Tytułem „Teraz Polska” w kategorii „Inwestycja Zagraniczna”;
· „Jedynką Gazety Wyborczej” dla „Firm 30-lecia wg Gazety Wyborczej” za znaczący wpływ na rozwój regionu.
Założyciel Grupy Krzysztof Domarecki otrzymał m.in.:
· Medal Stulecia Odzyskanej Niepodległości w uznaniu za zasługi dla polskiej gospodarki;
· Wektora 2017 przyznawanego przez Pracodawców Rzeczpospolitej;
· Wyróżnienie „Osobowość Dolnego Śląska” w konkursie „Gwiazdy Biznesu” w ramach Dolnośląskiego Plebiscytu Gospodarczego.
Grupa jest także nagradzana za innowacyjność produktów m.in.:
· W 2018 i w 2020 roku po raz 7. i 8. uhonorowana tytułem: „Budowlana Firma Roku”;
· Złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2018 dla marki Tytan Professional w kategorii „Silikony i piany”.
Najwyższa jakość produktów Grupy Selena oraz ich nowoczesność cieszą się uznaniem partnerów i klientów w 100 krajach. Portfolio marek Grupy otwierają takie topowe brandy, jak: Tytan Professional, Quilosa, Artelit, COOL-R. Od kwietnia 2008 akcje spółki holdingowej Grupy - Selena FM SA - notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
KONTAKT:
Ilona Gajewska
e-mail: ilona.gajewska@selena.com
-
Alicja Turczyniewicz-Gorczyca
e-mail: aturczyniewicz@komunikacjaplus.pl
tel. 609 015 800
Źródło informacji: Grupa Selena
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.02.2021, 10:01 |
Źródło informacji | Grupa Selena |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PKP Intercity: w 2025 roku 38 nowych lokomotyw i 119 wagonów
W 2024 roku PKP Intercity odebrało 40 nowych lokomotyw i 77 zmodernizowanych wagonów, które zostały wdrożone do rozkładu jazdy i kursują z pasażerami na pokładzie. Zamówiony został też tabor o wartości 11,8 mld zł brutto. W 2025 roku przewoźnik planuje odbiór 38 nowych lokomotyw i 119 zmodernizowanych wagonów, w tym 95 COMBO. W 2025 roku Spółka zainwestuje także 292 mln zł netto w rozwój infrastruktury własnej.- 07.02.2025, 10:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP Intercity
-
Image
Rimini Street świętuje 10. rocznicę swojej fundacji, ogłaszając granty dla organizacji charytatywnych w łącznej wysokości 100 000 USD w ramach programu RMNI LOVE
W ramach finansowanego ze środków własnych firmy programu charytatywnego certyfikowane organizacje charytatywne w wybranych miastach mogą ubiegać się o jedną z dziesięciu dotacji na kwotę 10 000 USD.- 07.02.2025, 09:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Mohawk Industries Reports Q4 Results
- 07.02.2025, 09:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ