Newsletter

Zdrowie i styl życia

BARTEK partnerem głównym akcji "Bezpieczny, bo widoczny"

24.10.2014, 12:52aktualizacja: 24.10.2014, 12:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Bezpieczy, bo widoczny", BARTEK
"Bezpieczy, bo widoczny", BARTEK
23.10.2014 w siedzibie Komendy Głównej Policji w Warszawie odbyła się konferencja prasowa poświęcona niezwykle ważnej Akcji Społecznej - "Bezpieczny, bo widoczny", prowadzonej pod patronatem Komendy Głównej Policji i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Podczas konferencji propagowano i uświadamiano, jak ważne jest noszenie przez dzieci odblaskowych elementów garderoby. Ideę popiera firma produkująca obuwie dziecięce z odblaskami - BARTEK - dlatego właśnie marka została głównym partnerem akcji.

Konferencję poprowadził Mariusz Sokołowski - rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, który przedstawiając statystyki wypadków, wyraźnie zaapelował o wyposażenie dzieci w odblaski. Podkreślał, że głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości dorosłych na temat bezpieczeństwa dzieci, ale także realna zmiana - pojawienie się na ulicach świecących punkcików oznaczających ŻYCIE! Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym. Należy pamiętać, że powinny one być noszone po zmroku również w mieście! To rozsądna konieczność.

Głównym elementem kampanii są spoty informacyjne, których premiera nastąpiła podczas konferencji. Zagrali w nich Omenaa Mensah, Paulina Holtz, Karolina Malinowska, Artur Chamski oraz dzieci ze szkoły podstawowej nr 103 w Warszawie - link kanału: http://www.youtube.com/channel/UCtbN8WZ_GKo7NomzNDk0OFg.

Akcję swoją obecnością wsparły także gwiazdy: Artur Chamski, Violetta Kołakowska i Omenaa Mensah. Zgodnie stwierdzili, że dzięki odblaskom możemy znacznie zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych na drogach! A o konieczności ich noszenia należy przypominać zarówno rodzicom, jak i samym dzieciom. Obecne na konferencji młode aktorki Julia Wróblewska i Gabrysia Raczyńska chcą przekonać inne dzieciaki, że noszenie odblasków to nie "obciach", a modny, mądry i bezpieczny wybór!

Zwrócono uwagę, że odblaskowe elementy szczególnie dobrze sprawdzają się na butach. Dlaczego? Ponieważ stopy i buty są w ciągłym ruchu, co powoduje, że same odblaski - a co za tym idzie - także i maszerujące dzieci są widoczne dla kierowcy z dużo większej odległości. Projektantka firmy BARTEK, Katarzyna Gałązka podkreśliła, że obuwie BARTEK jest synonimem bezpieczeństwa. "Dzięki odblaskowym elementom użytym w naszym obuwiu kierowca z dużej odległości dostrzega dziecko na drodze. W ten sposób misja BARTKA związana z profilaktyką i bezpieczeństwem ma zastosowane w życiu codziennym". Akcję wspierają także Proama oraz 3M Scotchlite.

Więcej o akcji: www.bezpiecznybowidoczny.org www.facebook.com/bezpiecznybowidoczny

Linki do filmów:

http://youtu.be/OIODMFHX8RQ

http://youtu.be/TUQtAUW_Cj8

http://youtu.be/Mml4dB7IRpQ

http://youtu.be/FXHhYr1X77c

http://youtu.be/F6gndtrt-h0

http://youtu.be/GP_HuphFmp8

Materiał na zlecenie: Punkt Agencja Marketingowa

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.10.2014, 12:52
Źródło informacji Biuro Prasowe bezpiecznybowidoczny.org
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ