Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konferencję poprowadził Mariusz Sokołowski - rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, który przedstawiając statystyki wypadków, wyraźnie zaapelował o wyposażenie dzieci w odblaski. Podkreślał, że głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości dorosłych na temat bezpieczeństwa dzieci, ale także realna zmiana - pojawienie się na ulicach świecących punkcików oznaczających ŻYCIE! Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym. Należy pamiętać, że powinny one być noszone po zmroku również w mieście! To rozsądna konieczność.
Głównym elementem kampanii są spoty informacyjne, których premiera nastąpiła podczas konferencji. Zagrali w nich Omenaa Mensah, Paulina Holtz, Karolina Malinowska, Artur Chamski oraz dzieci ze szkoły podstawowej nr 103 w Warszawie - link kanału: http://www.youtube.com/channel/UCtbN8WZ_GKo7NomzNDk0OFg.
Akcję swoją obecnością wsparły także gwiazdy: Artur Chamski, Violetta Kołakowska i Omenaa Mensah. Zgodnie stwierdzili, że dzięki odblaskom możemy znacznie zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych na drogach! A o konieczności ich noszenia należy przypominać zarówno rodzicom, jak i samym dzieciom. Obecne na konferencji młode aktorki Julia Wróblewska i Gabrysia Raczyńska chcą przekonać inne dzieciaki, że noszenie odblasków to nie "obciach", a modny, mądry i bezpieczny wybór!
Zwrócono uwagę, że odblaskowe elementy szczególnie dobrze sprawdzają się na butach. Dlaczego? Ponieważ stopy i buty są w ciągłym ruchu, co powoduje, że same odblaski - a co za tym idzie - także i maszerujące dzieci są widoczne dla kierowcy z dużo większej odległości. Projektantka firmy BARTEK, Katarzyna Gałązka podkreśliła, że obuwie BARTEK jest synonimem bezpieczeństwa. "Dzięki odblaskowym elementom użytym w naszym obuwiu kierowca z dużej odległości dostrzega dziecko na drodze. W ten sposób misja BARTKA związana z profilaktyką i bezpieczeństwem ma zastosowane w życiu codziennym". Akcję wspierają także Proama oraz 3M Scotchlite.
Więcej o akcji: www.bezpiecznybowidoczny.org www.facebook.com/bezpiecznybowidoczny
Linki do filmów:
http://youtu.be/OIODMFHX8RQ
http://youtu.be/TUQtAUW_Cj8
http://youtu.be/Mml4dB7IRpQ
http://youtu.be/FXHhYr1X77c
http://youtu.be/F6gndtrt-h0
http://youtu.be/GP_HuphFmp8
Materiał na zlecenie: Punkt Agencja Marketingowa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.10.2014, 12:52 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe bezpiecznybowidoczny.org |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
MEDICOVER na szczycie TOGETAIR: stale rośnie poziom zainteresowania polskich firm kwestią dekarbonizacji PAP
Medicover, wiodący dostawca usług dla zdrowia i wellbeingu, podczas szczytu klimatycznego TOGETAIR przedstawił wyniki autorskiego programu badawczego Zdrowa OdWaga, promujacego prozdrowotne postawy i wczesną profilaktykę. Inicjatywa wykazała, że 12-miesięczny cykl edukacji zdrowotnej i aktywności fizycznej znacząco zredukował ryzyko zdrowotne i poprawił kondycję osób z nadwagą lub otyłością.- 17.04.2025, 16:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ