Pobierz materiał i Publikuj za darmo

McDonald’s Polska wierzy w ludzi i nowe talenty. Właśnie dlatego do udziału w konkursie na najlepszego baristę McCafé zaprosił wszystkich swoich pracowników, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności pracy z kawą.
Konkurs McCafé Barista Cup rozpoczął się od ogólnopolskich eliminacji. Zadaniem uczestników było zaprezentowanie umiejętności przygotowywania kawy oraz jej efektownego wykończenia. Jury konkursowe wyłoniono 24 najlepsze zgłoszenia, których autorzy 12 czerwca zmierzą się w Warszawie w walce o tytuł ambasadora marki McCafé.
Ogólnopolskie finały złożą się z 3 etapów. Na każdym z nich uczestnicy będą musieli wykazać się określonymi umiejętnościami. Szóstka najlepszych przejdzie do wielkiego finału, gdzie ich zadaniem będzie wymyślenie własnego, autorskiego napoju kawowego przy wykorzystaniu ściśle określonych składników. Część z tych składników będzie finalistom znana wcześniej, o pozostałych dowiedzą się dopiero w trakcie finału. Turniej zostanie poprzedzony fazą treningową, podczas której finaliści będą szkoleni przez Katarzynę Zyzało, Mistrzynię Polski Baristów 2012 i 2014, a jednocześnie specjalistkę w zespole McDonald’s Polska odpowiedzialną za rozwój McCafé.
"Każdy etap konkursu został zaplanowany tak, aby sprawdzić konkretne zdolności uczestników. W trakcie zawodów będziemy zwracać uwagę na umiejętność przygotowania podstawowych napojów kawowych takich jak Latte czy Flat White, oraz na sztukę efektownego wykończenia kawy, czyli Latte Art. - mówi Katarzyna Zyzało. - Mamy nadzieję, że zwycięzcą zawodów zostanie osoba z wybitnymi umiejętnościami i ogromną pasją do kawy. Liczymy, że uda nam się odkryć prawdziwy talent i będziemy mogli dać mu szansę na rozwój".
McCafé Barista Cup to nie tylko szansa na sprawdzenie swoich umiejętności. To także możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród finansowych i rzeczowych zarówno dla zwycięzców, jak i dla restauracji w których na co dzień pracują.
Partnerem konkursu jest MONIN, największy francuski producent naturalnych syropów do kaw i drinków, ekskluzywnych likierów, sosów do lodów oraz puree owocowych oraz firma Best Coffee Systems, oficjalny dystrybutor ekspresów marki FRANKE w Polsce.
McDonald's Polska
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 357 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 000 osób. 229 z nich to obiekty prowadzone przez 61 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.
KONTAKT:
Biuro prasowe McDonald’s Polska
tel. (22) 211 58 65
-
Agencja 24/7Communication
tel. (22) 279 11 10
www.mcdonalds.pl/biuroprasowe/
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.06.2015, 14:27 |
Źródło informacji | McDonalds Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Po pięciu latach przerwy wraca Lednica Seniora
Spotkanie odbędzie się 13 września br. na Polach Lednickich (woj. wielkopolskie). Choć dedykowane jest głównie osobom 50+, organizatorzy zapraszają do udziału w nim wszystkich dorosłych.- 10.09.2025, 13:52
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Dominikańska Fundacja Lednica2000
-
Image
Jak urządzić salon fryzjerski z klasą? Ergonomiczne i stylowe rozwiązania
Profesjonalny salon fryzjerski to nie tylko miejsce, w którym klienci dbają o swój wygląd, ale także praktyczna przestrzeń do pracy. Dlatego przy jej urządzaniu, estetyka i funkcjonalność powinny iść w parze. Starannie dobrane wyposażenie wpływa na komfort pracy fryzjera, ale też na wizerunek salonu w oczach odwiedzających go klientów. Dobrze zorganizowane wnętrze sprawia, że klient czuje się swobodnie, a praca staje się bardziej przyjemna i efektywna. Warto zatem połączyć ergonomię z designem, aby Twój salon fryzjerski był zarówno wygodny, jak i stylowy.- 10.09.2025, 12:05
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fryzomania
-
Image
254 323,70 zł - dotacja celowa dla American Heart of Poland na wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Sztumie. Co to oznacza dla pacjentów?
Grupa American Heart of Poland, która prowadzi Szpital w Sztumie pozyskała dotację celową w wysokości 254 323,70 zł na realizację zadań zleconych dla jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM). Projekt dotyczy zakupu sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu w Sztumie.- 09.09.2025, 11:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: American Heart of Poland
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ