Pobierz materiał i Publikuj za darmo
McDonald’s Polska wierzy w ludzi i nowe talenty. Właśnie dlatego do udziału w konkursie na najlepszego baristę McCafé zaprosił wszystkich swoich pracowników, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności pracy z kawą.
Konkurs McCafé Barista Cup rozpoczął się od ogólnopolskich eliminacji. Zadaniem uczestników było zaprezentowanie umiejętności przygotowywania kawy oraz jej efektownego wykończenia. Jury konkursowe wyłoniono 24 najlepsze zgłoszenia, których autorzy 12 czerwca zmierzą się w Warszawie w walce o tytuł ambasadora marki McCafé.
Ogólnopolskie finały złożą się z 3 etapów. Na każdym z nich uczestnicy będą musieli wykazać się określonymi umiejętnościami. Szóstka najlepszych przejdzie do wielkiego finału, gdzie ich zadaniem będzie wymyślenie własnego, autorskiego napoju kawowego przy wykorzystaniu ściśle określonych składników. Część z tych składników będzie finalistom znana wcześniej, o pozostałych dowiedzą się dopiero w trakcie finału. Turniej zostanie poprzedzony fazą treningową, podczas której finaliści będą szkoleni przez Katarzynę Zyzało, Mistrzynię Polski Baristów 2012 i 2014, a jednocześnie specjalistkę w zespole McDonald’s Polska odpowiedzialną za rozwój McCafé.
"Każdy etap konkursu został zaplanowany tak, aby sprawdzić konkretne zdolności uczestników. W trakcie zawodów będziemy zwracać uwagę na umiejętność przygotowania podstawowych napojów kawowych takich jak Latte czy Flat White, oraz na sztukę efektownego wykończenia kawy, czyli Latte Art. - mówi Katarzyna Zyzało. - Mamy nadzieję, że zwycięzcą zawodów zostanie osoba z wybitnymi umiejętnościami i ogromną pasją do kawy. Liczymy, że uda nam się odkryć prawdziwy talent i będziemy mogli dać mu szansę na rozwój".
McCafé Barista Cup to nie tylko szansa na sprawdzenie swoich umiejętności. To także możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród finansowych i rzeczowych zarówno dla zwycięzców, jak i dla restauracji w których na co dzień pracują.
Partnerem konkursu jest MONIN, największy francuski producent naturalnych syropów do kaw i drinków, ekskluzywnych likierów, sosów do lodów oraz puree owocowych oraz firma Best Coffee Systems, oficjalny dystrybutor ekspresów marki FRANKE w Polsce.
McDonald's Polska
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 357 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 000 osób. 229 z nich to obiekty prowadzone przez 61 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.
KONTAKT:
Biuro prasowe McDonald’s Polska
tel. (22) 211 58 65
-
Agencja 24/7Communication
tel. (22) 279 11 10
www.mcdonalds.pl/biuroprasowe/
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.06.2015, 14:27 |
| Źródło informacji | McDonalds Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Pracownicy boją się badań, pracodawcy boją się kosztów
W 2024 r. kwota wszystkich świadczeń z zabezpieczenia społecznego spowodowanych chorobą wyniosła ponad 50 mld zł: prawie 18 proc. to zaburzenia psychiczne, 15,4 proc. choroby narządu ruchu, 14,2 proc. zatrucia. „Dbanie o dobrostan pracowników przynosi korzyści nie tylko pracodawcy, ale także budżetowi państwa” - podkreślali uczestnicy konferencji poświęconej zdrowiu pracowników, która odbyła się 25 listopada 2025 r. w Centrum Prasowym PAP.- 27.11.2025, 09:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Enokarpackie zaprasza w podróż po Podkarpaciu
Podkarpacie przyciąga turystów swoją różnorodnością, pięknem natury i autentycznością. To region pełen zapierających dech w piersiach krajobrazów, urokliwych miasteczek, drewnianych cerkwi wpisanych na listę UNESCO, rozległych rezerwatów przyrody i miejsc, w których wciąż żywa jest lokalna kultura i tradycja. Podkarpacie to wyjątkowy region na mapie Polski pod względem enoturystycznym, to właśnie tutaj znajdują się malowniczo usytuowane rodzinne gospodarstwa stworzone z pasji. Teraz wszystkie te atrakcje stają się jeszcze bardziej dostępne dzięki projektowi Enokarpackie, który wprowadza nową jakość w planowaniu wycieczek.- 26.11.2025, 15:43
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fundacja Winopasja.pl - projekt Enokarpackie
-
Image
Innowacyjnie i z sercem na rzecz pacjentów - 4 laureatów konkursu „Leczmy z troską!”
Znamy już 4 laureatów drugiej edycji konkursu „Leczmy z troską!”, organizowanego przez Teva Pharmaceuticals Polska w ramach globalnego programu Humanizing Health. Celem konkursu jest wyróżnienie i wsparcie inicjatyw organizacji non-profit, które dzięki empatii, trosce i kreatywności wspierają pacjentów i ich bliskich w procesie zdrowienia. W gronie nagrodzonych znalazły się: Fundacja Iskierka, OnkoFundacja Alivia, Fundacja Wspornik oraz - w kategorii „Zdrowie Psychiczne” - Fundacja Czerwone Noski Klown w Szpitalu.- 25.11.2025, 13:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Teva Pharmaceuticals
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ