Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Nasz zespół tworzą specjaliści, których zadaniem jest wyjść naprzeciw oczekiwaniom nie tylko klientów, ale także naszych partnerów biznesowych. Dbamy o to, aby marka polskich produktów i ich rozpoznawalność na świecie kojarzyła się z wysoką jakością i dostępnością poprzez nowoczesne kanały dystrybucji" - powiedział Michał Grabka, CEO Moleo sp. z o.o.
Moleo udostępnia swoją szeroko zasięgową sieć dystrybucji polskim dostawcom, którzy, działając samodzielnie, nie są w stanie nadać swojemu biznesowi takiego rozmachu. Producent towaru może skoncentrować się przede wszystkim na jego jakości - o resztę dba Moleo, zapewniając m.in. obsługę posprzedażową klienta w języku angielskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim, a także czeskim i słowackim. Produkty, które trafiają do sieci Moleo, są sprzedawane przez cały rok. Zawsze gdzieś na świecie są potrzebne: gdy w Polsce kończy się zima, w Skandynawii śnieg leży nadal, więc łopata do odśnieżania wciąż cieszy się powodzeniem. Kalosze? Co prawda w Polsce deszczowe pory to przede wszystkim wiosna i jesień, jednak w Wielkiej Brytanii pada cały czas.
Spółka Moleo rozpoczęła działalność wiosną 2015, a już teraz zatrudnia blisko 100 osób. Mocnymi stronami Moleo są: szybkość i szeroki zasięg terytorialny dostaw, duży wybór produktów i marek oraz konkurencyjne ceny, a także wieloletnie doświadczenie w międzynarodowej sprzedaży B2C osób kierujących Spółką.
Moleo jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży handlowej z siedzibą w Piasecznie pod Warszawą. Zajmuje się sprzedażą wielu marek (współpracuje m.in. z: LEMIGO, LULANDO, EVELINE, Caretero, Kinderkraft, KAGU, COBI, DAFI).
Moleo stale powiększa swoje możliwości - firma właśnie rozpoczęła sprzedaż w USA, kolejny krok to Chiny i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Wizjonerzy XXI wieku I edycja
Wizjonerzy to ludzie wyjątkowi, z pasją, ambicjami, by realizować swoje pomysły. Czasem wydawałoby się nierealne, czasem fantastyczne, czasem tak proste, że zastanawiamy się dlaczego nikt wcześniej nie zdecydował się ich zrealizować. Dlatego tym bardziej są wyjątkowi.
Kapitułę konkursu nagrody Wizjonerzy XXI wieku stanowią: menedżerowie, eksperci, analitycy, a także osoby świata kultury i nauki.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.01.2017, 17:43 |
Źródło informacji | Moleo sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT