Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Podjęte zostały już wszystkie konieczne formalności, w tym dokonano zgłoszenia do Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej, w celu rejestracji nazwy i zastrzeżenia możliwości jej używania wyłącznie przez Grupę WGN.
Decyzja zarządu Grupy o renamingu była poprzedzona dokładną analizą rynku, w tym zwłaszcza rynku nieruchomości oraz rynku franczyzowego, w kraju oraz za granicą. Analizie poddane zostały również wypowiedzi dyrektorów konwentu Grupy WGN - franchisebiorców, korzystających dotychczas z nazwy Wrocławska Giełda Nieruchomości.
Analiza wskazuje, że renaming będzie sprzyjał osiągnięciu sukcesu Grupy WGN zwłaszcza w następujących polach:
- Nowa nazwa Wielka Giełda Nieruchomości ma pozytywne skojarzenia - połączenie jej słów jednoznacznie sugeruje na firmę z dużym potencjałem, ze znaczącą (wielką) ilością ofert, a tym samym transakcji, oddziałów WGN i współpracujących agentów. Bardziej zachęcać to będzie inwestorów, deweloperów oraz podmioty prywatne do skorzystania z usług Koncernu WGN, zwłaszcza z rynku międzynarodowego;
- Zachowany będzie skrót nazwy WGN, który jest bardzo utrwalony na rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Przypomnieć należy, że w 2017 WGN przeprowadził ponad 7200 transakcji na 1,8 mld złotych wartości sprzedanych nieruchomości. Klienci nie będą mieli więc żadnych problemów z identyfikacją marki. Koncern, bez konieczności składania żadnych dodatkowych wyjaśnień, będzie korzystać ze swojej renomy, ugruntowanej pozycji, możliwości powoływania się na swoją ćwierćwiekową historię;
- Zmiana ta to sygnał dla wszystkich klientów, że WGN zmienia się na lepsze - poprzez słowa użyte w nowej nazwie chcemy podkreślić dominującą rolę Grupy na rynku nieruchomości, jedną z największych baz ofert, dążenie do systematycznego rozwoju i zwiększania zasięgu działalności, zarówno w wymiarze terytorialnym jak i ilościowym;
- Dotychczasowa marka Wrocławska Giełda Nieruchomości nie do końca odpowiadała założeniom firmy oraz nowym strategiom jej rozwoju - sugerowała bowiem lokalny, ograniczony charakter działalności. Należy podkreślić, że celem i strategią Koncernu jest nieustanny rozwój, rozmach, dominacja na rynku i objęcie swoim zasięgiem nie tylko całej Polski, ale również innych krajów.
Zarząd spółki WGN zakłada, że zmiana nazwy przyniesie wszystkim odczuwalne korzyści.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2018, 12:14 |
Źródło informacji | WGN Nieruchomości |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hanwha Ocean umacnia partnerstwa z polskim przemysłem
Podczas XXXIII Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach Hanwha Ocean podpisała strategiczne porozumienia z innowacyjnymi przedsiębiorstwami: Enamor, Famor, Hydromega i Rockfin. Umowy przyczynią się do rozwoju polskiego przemysłu obronnego, technologii sektora morskiego i gospodarki morskiej w Polsce. Koreańska stocznia zacieśnia także relacje z Politechniką Gdańską, wzmacniając fundamenty pod budowę trwałego ekosystemu przemysłowego w Polsce.- 04.09.2025, 08:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hanwha Ocean
-
MSP Sports Capital potwierdza zbycie udziałów McLaren Racing na rzecz McLaren Group Limited
- 04.09.2025, 08:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Holcim Polska na Forum Ekonomicznym w Karpaczu: beton w wielkim stylu powraca do łask architektów i całego rynku PAP
Beton - po wodzie najczęściej wykorzystywana przez człowieka substancja, wytwarzana rocznie w ilości około 4,2 miliarda ton - uznawany jest przez architektów i inżynierów za najbardziej trwały, efektywny, ale też estetyczny materiał. „Poza tymi walorami należy podkreślić, że może być również produkowany i wykorzystywany w zgodzie z celami środowiskowymi i klimatycznymi” - mówił Michał Głowacki z Holcim Polska podczas panelu eksperckiego na 34. Forum Ekonomicznym w Karpaczu.- 03.09.2025, 18:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ