Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej. Wg szacunków GUS, w naszym kraju zebrano w zeszłym roku ok 3,4 mln ton tych owoców. Polskie jabłka są doceniane na całym świecie również ze względu na unikatowy smak. Jaki jest ich sekret? Na efekt końcowy uprawy jabłek, czyli smak, wygląd i strukturę owocu ma wpływ bardzo wiele, pozornie nieistotnych czynników. Zdaniem naszych rodzimych sadowników, kluczem do sukcesu jest klimat. Występujące w Polsce różnice temperatur między ciepłymi dniami i chłodnymi nocami sprawiają, że polskie owoce uzyskują unikalny, głęboki smak. Jabłka, to nasz prawdziwy hit eksportowy i jeden z symboli polskiego rolnictwa za granicą. Warto doceniać je przez cały rok.
Bardzo ważne jest, aby konsumenci poszerzali swoją wiedzę o polskich jabłkach, których najwyższa jakość, smak i niezastąpione wartości odżywcze sprawiają, że nasi producenci należą do absolutnej światowej czołówki. Dietetycy od lat przekonują do codziennego spożywania krajowych owoców, ze względu na ich wyjątkowe walory odżywcze. Światowy Dzień Jabłka to świetna okazja do świętowania, gdyż polskie jabłka to prawdziwy skarb.
Polskie jabłka uzyskały wsparcie promocyjne w ramach kampanii “CuTE: Kultywowanie smaku Europy” prowadzonej w latach 2019-2021 przez FruitVegetablesEUROPE (EUCOFEL) – Europejskie Stowarzyszenie Handlu Owocami i Warzywami. Ma ona na celu zmotywowanie Europejczyków do zmiany swoich nawyków konsumpcyjnych i prowadzenia bardziej zdrowego stylu życia. Polskie jabłka są jednym z głównych promowanych w kampanii produktów. Polskim partnerem projektu jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW).
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Więcej informacji o kampanii dostępnych jest w oficjalnym serwisie projektu, prowadzonym również w języku polskim: https://www.fruitvegetableseurope.eu oraz na Facebooku https://www.facebook.com/CultivatingtheTasteofEurope i Instagramie https://www.instagram.com/fruitvegetableseurope/
KONTAKT:
BRANDMATES – Grzegorz Łukasik
e-mail: grzegorz@brandmates.pl
tel. +48 535 000 037
Źródło informacji: Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.09.2021, 09:39 |
Źródło informacji | Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
W 2024 roku pociągami PKP Intercity podróżowało 78,5 mln pasażerów PAP
W ubiegłym roku PKP Intercity zanotowało rekordową liczbę pasażerów - 78,5 mln i szacuje, że w 2025 roku z jego usług skorzysta ponad 83,5 mln osób. Pasażerowie pociągów dalekobieżnych najczęściej w 2024 roku wybierali trasy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem, Łodzią, Poznaniem i Lublinem. Przewoźnik oferuje 505 połączeń międzymiastowych.- 31.01.2025, 15:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Wizyta u stomatologa – jak się przygotować?
Dobre przygotowanie do wizyty u stomatologa pomaga zmniejszyć niepokój i daje pewność, że spotkanie z lekarzem przebiegnie sprawnie, a leczenie zostanie dostosowane do indywidualnych potrzeb. O czym warto pamiętać przed wizytą u dentysty?- 28.01.2025, 12:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: luxmed.pl
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ