Image
![Tomasz Falczewski, Zielono Mi](/sites/default/files/styles/custom_image_737_416/public/2024-04/1.%20Tomasza%20Falczewskiego%2C%20Zielono%20Mi.jpg?itok=3_wz9G7_)
Rozdano nagrody Branding Ovation 2024
Rynek owoców jagodowych wart jest już 4 mld złotych. Producenci wybrali najciekawsze młode marki i projekty popularyzacji konsumpcji. Tytuł Marki Roku odebrał Mateusz Maruszewski i „Farma Mój Owoc”, a tytuł Działu Marketingu Roku - Marta Staszewska i „Berry Lu”. Przyznano także tytuły dla najpopularniejszych gatunków. Finałowa gala odbyła się 9 kwietnia 2024 r. w Warszawie, gdzie spotkali się producenci i eksperci marketingu w ogrodnictwie.
- 16.04.2024, 09:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw