Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Capital24tv.pl](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202106/DOC.20210628.39668276.1.jpg?itok=GM9R-HpS)
Tak, o mleku, a zwłaszcza o jego walorach smakowych, zdrowotnych i odżywczych, można mówić bez końca. Zwłaszcza gdy za szerzenie wiedzy wezmą się specjaliści w dziedzinie produkcji i przetwórstwa mleka.
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii „Mleko - dobry wybór” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, którą można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP3 i internecie.
„Mleko i produkty mleczne ze względu na swój skład powinny znaleźć się w diecie każdego człowieka. W programach, w których będziemy obecni z kampanią >>Mleko - dobry wybór<<, pokażemy wiele przepisów na potrawy z mleka i produktów mlecznych. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie i trafimy w kulinarne gusta Polaków” - powiedział Waldemar Broś, prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Związku Rewizyjnego.
Partnerami kampanii „Mleko - dobry wybór” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
W ramach kampanii od czerwca do grudnia kilkukrotnie zagościmy w TVP2, w najpopularniejszym w Polsce programie śniadaniowym Pytanie na Śniadanie. Widzowie wspólnie z Celiną Statkiewicz w kącikach kulinarnych będą mogli wypróbować przepisy, w których mleko i jego przetwory grają główną rolę. Dla ciekawych świata i tych, co chcą dokonywać świadomych wyborów żywieniowych, przygotowano, w ramach kampanii „Mleko – dobry wybór”, filmowe felietony przybliżające mleko i jego przetwory od strony produkcyjnej, żywieniowej i zdrowotnej.
Organizatorzy kampanii pomyśleli również o tych, co lubią eksperymentować w kuchni, bez konieczności sprowadzania składników z dalekich zakątków świata. Znany i lubiany Karol Okrasa, w jednym z odcinków programu „Okrasa łamie przepisy” w TVP1, skorzysta z wszechstronności smakowej produktów mleczarskich i wyczaruje z nich coś zupełnie nowego, a jednak znajomego.
W paśmie ogólnopolskim TVP3, w programie kulinarnym „Nasze najpyszniejsze” – w czasie każdego z 8 odcinków zostanie odwiedzony 1 z 8 regionów Polski, gdzie zostaną odkryte na nowo mleczne skarby, tradycje z nimi związane oraz ciekawe miejsca. Programy te zachęcą do mlecznej, kulinarnej podróży po Polsce nawet największego domatora.
Najnowsze informacje o kampanii „Mleko - dobry wybór” oraz ciekawostki o produktach mlecznych można również znaleźć w serwisach społecznościowych. Na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/mlekodobrywybor oraz na Instagramie klikając w link https://www.instagram.com/mleko.dobry.wybor/.
Ponadto w internecie będzie można znaleźć specjalne animacje, które przypominają dobre strony mleka.
Ta ciekawa kampania, wskazująca na mleko, jako dobry wybór, została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Organizatorzy serdecznie zapraszają do podróży kulinarnej oraz świadomych wyborów konsumenckich z mlekiem i wyrobami mlecznymi w roli głównej!
Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Źródło informacji: Capital24tv.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.06.2021, 10:45 |
Źródło informacji | Capital24tv.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych