Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tak, o mleku, a zwłaszcza o jego walorach smakowych, zdrowotnych i odżywczych, można mówić bez końca. Zwłaszcza gdy za szerzenie wiedzy wezmą się specjaliści w dziedzinie produkcji i przetwórstwa mleka.
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii „Mleko - dobry wybór” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, którą można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP3 i internecie.
„Mleko i produkty mleczne ze względu na swój skład powinny znaleźć się w diecie każdego człowieka. W programach, w których będziemy obecni z kampanią >>Mleko - dobry wybór<<, pokażemy wiele przepisów na potrawy z mleka i produktów mlecznych. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie i trafimy w kulinarne gusta Polaków” - powiedział Waldemar Broś, prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Związku Rewizyjnego.
Partnerami kampanii „Mleko - dobry wybór” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.
W ramach kampanii od czerwca do grudnia kilkukrotnie zagościmy w TVP2, w najpopularniejszym w Polsce programie śniadaniowym Pytanie na Śniadanie. Widzowie wspólnie z Celiną Statkiewicz w kącikach kulinarnych będą mogli wypróbować przepisy, w których mleko i jego przetwory grają główną rolę. Dla ciekawych świata i tych, co chcą dokonywać świadomych wyborów żywieniowych, przygotowano, w ramach kampanii „Mleko – dobry wybór”, filmowe felietony przybliżające mleko i jego przetwory od strony produkcyjnej, żywieniowej i zdrowotnej.
Organizatorzy kampanii pomyśleli również o tych, co lubią eksperymentować w kuchni, bez konieczności sprowadzania składników z dalekich zakątków świata. Znany i lubiany Karol Okrasa, w jednym z odcinków programu „Okrasa łamie przepisy” w TVP1, skorzysta z wszechstronności smakowej produktów mleczarskich i wyczaruje z nich coś zupełnie nowego, a jednak znajomego.
W paśmie ogólnopolskim TVP3, w programie kulinarnym „Nasze najpyszniejsze” – w czasie każdego z 8 odcinków zostanie odwiedzony 1 z 8 regionów Polski, gdzie zostaną odkryte na nowo mleczne skarby, tradycje z nimi związane oraz ciekawe miejsca. Programy te zachęcą do mlecznej, kulinarnej podróży po Polsce nawet największego domatora.
Najnowsze informacje o kampanii „Mleko - dobry wybór” oraz ciekawostki o produktach mlecznych można również znaleźć w serwisach społecznościowych. Na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/mlekodobrywybor oraz na Instagramie klikając w link https://www.instagram.com/mleko.dobry.wybor/.
Ponadto w internecie będzie można znaleźć specjalne animacje, które przypominają dobre strony mleka.
Ta ciekawa kampania, wskazująca na mleko, jako dobry wybór, została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Organizatorzy serdecznie zapraszają do podróży kulinarnej oraz świadomych wyborów konsumenckich z mlekiem i wyrobami mlecznymi w roli głównej!
Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
Źródło informacji: Capital24tv.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.06.2021, 10:45 |
| Źródło informacji | Capital24tv.pl |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Kolmar Korea po raz drugi z rzędu znalazła się na liście najlepszych na świecie firm w zakresie zrównoważonego rozwoju w 2026 r. według magazynu TIME
Firma uplasowała się w grupie 7% najlepszych spośród ponad 4000 globalnych korporacji, co podkreśla jej wiodącą rolę w dziedzinie ekologicznych innowacji i odpowiedzialnego rozwoju.- 20.11.2025, 14:36
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Forum Med.Tech: Europa choruje nie tylko na brak lekarzy, ale też na brak rozmowy o zdrowiu
W całej Unii brakuje dziś ponad 1,2 miliona lekarzy, pielęgniarek i położnych - wynika z raportu przygotowanego przez OECD i Komisję Europejską. Kryzys kadrowy i demograficzny coraz mocniej obciąża europejskie systemy ochrony zdrowia, ograniczając ich zdolność do reagowania na potrzeby pacjentów. W nadchodzących latach niezbędne będą głębokie reformy systemowe, ale coraz większą rolę odgrywają także inicjatywy, które mogą wspierać te zmiany i przyspieszać ich wdrażanie w praktyce.- 19.11.2025, 11:52
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Forum Med.Tech
-
Image
Nowatorski projekt Katarzyny Cichopek: probiotyki w służbie czystości
Katarzyna Cichopek startuje z kolejnym biznesem. Na rynek wchodzi jej marka Harmony - linia środków czystości premium z probiotykami. Produkty oparte są na aktywnych szczepach bakterii probiotycznych i wspierają zdrowy mikrobiom domu.- 17.11.2025, 15:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: All 4 Comms
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ