Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ramach współpracy, Moc Polskich Warzyw uzyskała status „Partnera Klubu PGE Projekt Warszawa”, co umożliwi wykorzystanie logo klubu w materiałach promocyjnych. Siatkarze PGE Projekt Warszawa zostali ambasadorami kampanii, a ich wizerunki pojawią się w specjalnej sesji zdjęciowej z polskimi warzywami. Efekty tej sesji będą szeroko promowane w materiałach reklamowych oraz na mediach społecznościowych. Dodatkowo, zostaną przygotowane krótkie filmy edukacyjne promujące zdrowe odżywianie, które będą dostępne na kanałach obu organizacji.
Siatkarze PGE Projekt Warszawa, jako sportowcy światowej klasy, będą inspirować swoich fanów do włączenia większej ilości warzyw do swojej diety i prowadzenia aktywnego trybu życia. Regularne posty na mediach społecznościowych klubu będą przypominać o znaczeniu warzyw w zdrowej diecie i promować aktywność fizyczną.
W poprzednich sezonach Moc Polskich Warzyw odniosła sukcesy, współpracując z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, 9-krotnym mistrzem kraju, 10-krotnym zdobywcą Pucharu Polski, 3-krotnym triumfatorem Superpucharu Polski i 3-krotnym zwycięzca Ligi Mistrzów. Te sukcesy sportowe świadczą o pozytywnym wpływie zdrowego odżywiania na osiągnięcia sportowe.
Kampania Moc Polskich Warzyw kontynuuje swoje działania z nowym impetem, dzięki współpracy z PGE Projekt Warszawa. Inicjatywa ta jest jednym z wielu kroków na drodze do promowania zdrowego stylu życia wśród Polaków. Wszystkie działania kampanii wspierane są przez Fundusz Promocji Owoców i Warzyw (#Fundusze Promocji). Więcej przepisów, porad i informacji na temat zdrowego odżywiania znajdziecie na stronie www.mocpolskichwarzyw.pl oraz na kanałach społecznościowych kampanii.
Moc Polskich Warzyw
Moc Polskich Warzyw to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
W lipcu 2024 r. zainaugurowano już piątą z kolei odsłonę kampanii, która z roku na rok przybiera na sile dzięki stosowaniu innowacyjnych metod i docieraniu do coraz większego grona konsumentów.
Źródło informacji: Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2024, 11:44 |
Źródło informacji | Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie
- 10.07.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Amica
-
Image
Medycyna estetyczna nie tylko dla celebrytek. Raport Kliniki.pl: już 4 miliony dorosłych Polek i Polaków zdecydowało się na zabieg, a wiele osób zrobiło to pod wpływem social mediów
Nowy film „Brzydka siostra” od kilku dni wyświetlany w polskich kinach pokazuje gotycką opowieść o obsesji piękna, filtrach i ciele jako przestrzeni przemocy. To fikcja - w formie baśniowego horroru. Ale jak pokazuje najnowszy raport Kliniki.pl „Polska za filtrem 2025”, wiele z przedstawionych tam emocji i decyzji znajduje swoje odbicie w rzeczywistości. Choć bez nożyc, strzykawek z kwasem i dramatycznych zwrotów akcji - to równie poważne i intymne wybory.- 09.07.2025, 15:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- Ponad 70% respondentów dba o wygląd podczas festiwali muzycznych; 37% przyznaje, że ich otoczenie również zwraca na to uwagę.
- Najczęściej styl festiwalowy opisujemy jako „wygodny” (32%), sportowy/streetwear (11%) i zgodny z trendami (10%).
- Co piąty festiwalowicz do 24 r.ż. planuje swoje stylizacje z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Młodzi chętnie wybierają kolorowy makijaż, styl Y2K i kupują festiwalowy merch oraz ubrania z limitowanych kolekcji.
- Z myślą o koneserach muzyki i mody Allegro stworzyło limitowaną kolekcję ubrań z braćmi Kacperczyk oraz Pauliną Przybysz. Merch trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca.- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ