Pobierz materiał i Publikuj za darmo
“Sometimes it’s not important where you go, but how you get there.” Under this motto, the Vienna-based start-up RISER has now launched RISER PRO, a premium membership and essential motorcycling-companion. The basic version has also been expanded and remains free of charge.
RISER PRO: The route is the reward
RISER PRO enhances motorcycling particularly regarding route planning: thanks to complex algorithms, RISER Adventure Routing calculates curvy or supercurvy routes. The membership also includes Navigation, Live tracking, Offline Maps and the reWind service (in Austria: €8.99/month or €59.99/year). A factsheet with details of RISER PRO functions, images and prices is available on request.
“Motorcycling is about winding roads and a great riding experience – it’s all about the route,” said CEO Dominik Koffu. “With Adventure Routing, we’re taking the first step towards personal-preference-based route calculation. We’re currently working on further innovations, following the philosophy: the route is the reward.”
New features for RISER Basic
RISER Basic is a comprehensive tool for motorcyclists. Users can discover new routes, log rides and share them with others. The free app also calculates statistics and provides weather information. New innovations include the RISER web platform, which allows access from your computer, and route planning with filters such as “fastest route” and “curvy”. The app also includes a social platform with a newsfeed, “Groups” and “Getaways” to help you plan rides with friends.
App Store: http://itunes.apple.com/app/id1087005682
Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.riserapp
CONTACT:
Nora Dejaco, Weronika Korban
tel. +4306605571598
e-mail: nora@riserapp.com, media@riserapp.com
www.riserapp.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 17.04.2018, 14:14 |
| Źródło informacji | APA-OTS |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rynek wydawnictw Open Access rośnie w siłę - nauka dostępna dla wszystkich
Ponad połowa nowych publikacji naukowych na świecie jest już dostępna w modelu otwartego dostępu (ang. Open Access, OA). Globalny rynek OA dynamicznie się rozwija - liczba artykułów naukowych udostępnianych bez paywalla rośnie z roku na rok, wspierana przez polityki rządowe, potrzeby społeczne oraz doświadczenia wyniesione z pandemii COVID-19. Coraz więcej instytucji naukowych i finansujących badania stawia na otwarty dostęp, dostrzegając jego liczne zalety dla naukowców, społeczeństwa i gospodarki.- 17.12.2025, 11:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: MDPI
-
Image
Transformacja energetyczna ma także oblicze efektywnego energetycznie budynku PAP
„Sektor budynkowy odpowiada za 40 proc. zużycia energii, tak więc zwiększenie jego efektywności jest kluczowym elementem transformacji energetycznej kraju” - mówiła dr Joanna Remiszewska, dyrektor ds. public relations w Rockwool Polska podczas kongresu Polska Moc Biznesu.- 17.12.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czy roboty będą nas kiedyś rekrutować? Kandydaci wciąż podchodzą do AI z ostrożnością
Automatyzacja coraz odważniej wchodzi do branży HR. Jeszcze kilka lat temu sourcing oznaczał godziny ręcznego przeszukiwania LinkedIna, sieci i baz danych. Dziś różne modele AI uzupełniają pracę ludzi w tym obszarze, a w nieodległej przyszłości mogą ją całkiem zastąpić. Algorytmy analizują CV w kilka sekund, klasyfikują aplikacje, identyfikują słowa kluczowe, oceniają dopasowanie kandydata do roli, a za chwilę będą także samodzielnie „polować” na talenty w sieci. Z najnowszego badania opinii przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Devire wynika jednak, że kandydaci nie nadążają z akceptacją AI tak szybko, jak rozwija się HR Tech.- 17.12.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Devire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ